2009/08/08

2009北海道8天自由行(修訂版)D4-6札幌岡薩多篇B




Hello !


上回講到在 "札幌岡薩多" 主場外圍參觀 , 

呢篇入去裡面參觀 , 立即開始 , 落雪 , 頭上注意 !


有部手動足球機喎 , 不如訓練對腳好過啦 .  ^_^ !!


球員刊物 & 毛巾 .


各年度既波衫 .


岡薩多神社 , 咁都得 ? 添唔添番D香油好呢 ? haha ...


有部電視播放佢地既球賽 . (我諗都係播D威水史 , 唔通俾人大炒都播咩?)


可以坐低慢慢欣賞 , 不過都係入去參觀要緊 .


裡面有紙板公仔 . (想坐中間 , 可惜冇人幫我影相)  =_= !! 


又係毛巾 & 波衫 , 我鍾意中間印住 "白之戀人" 果款 .  ^_< !!


講番 "日本聯業聯賽" , 今季總冠軍 , 我支持 "仙台維加泰" .


吉祥物公仔 . (有D似貓頭鷹)


仲有其他 Size 既吉祥物 .


唔知主場開波前 , 會唔會有人型Size既吉祥物通場走 ?


Wow ~ 白色果件都唔錯 . 招牌 CONSADOLE  勁 !


其他產品 .


鉛筆 & 單行簿 .


古靈精怪野 , 都唔記得乜東東咯 .


會徽旗仔 , 主場支持時用 .


仲有二樓 , 一於上埋去 .


呢度屬於博物館形式 , 放晒D珍藏 .


最左手邊有D似 "德國隊" 波衫 , 唔通曾幾何時交過手 ?


又一部手動足球機 , 久唔久玩都幾過癮架 . 


小型露台 , 二樓睇仲好 Feel .


落番樓下買野 , 當時買本簿同埋條長毛巾 , 叫做支持咁啦 . 

俾錢果陣 , 佢同我講一堆日文 , (當然聽唔明啦)

佢見我冇乜反應咁 , 轉用英文 , 原來佢問我係唔係 Fans Club會員 , 

如果係既話 , 買野會有折扣 , 本來想答佢 : 隊波打到要降班 , 

如果做佢 Fans 咪好傷心 . haha ...    

不過我始終都係一個厚道既人 , 呢D野都無謂講出口啦 , 

大家心照咪算囉 . 佢又問我邊度黎 , 我話係 "香港" , 

之後再講多幾句溝通一番 , 估唔到佢D "英文" 絕不在我之下 , 

有料到喎 , 最後再參觀多一陣 , 就結束今次 "札幌岡薩多" 主場之旅 , 

其實我一直以為叫得做主場 , 應該好似 "奧脫福" , "酋長" , 

"史丹福橋" 咁樣 , 果D先至叫做主場嘛 . 

呢D頂多都叫做 "波地" , 真係失禮街坊呀 . XD 


行番去頭先落車果個站 .


等5分鐘就有車到 , 上車拎番張 "整理券" , 今次係3號 . 


中途上車都係冇乜人 , 大把位任揀 .


一陣之後 , 車長在咪度講 : 即將上IC , 請配戴安全帶 .


3號券價位升到 580Yen . (司機叫做 "細川英樹" , 掌聲鼓勵)


今次落車唔駛按鐘 , 因為總站落車 . 


俾錢落車 , Bye Bye 喇 , 巴士 !


搵番個 "小樽駅" 先 .


Bye Bye !

沒有留言:

發佈留言

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~