2011/06/01

2011北海道10天雪地自駕遊(修訂版)雪地自駕遊經驗之談篇A




Hello !


未開始正式遊記前 , 我諗有必要黎番篇 "經驗之談" .

皆因可能有Blog友即將出發 "北海道" , 並且係首次雪地自駕遊 , 

希望憑住我小小經驗 , 可以幫助到大家有定個心理準備 . 

(實際情況就要自己執生)

首先講今次行程 , 安排上確係有D失誤 , 

第一日取車就要直踩上 "稚內" , 呢程車都咪話唔惡哽 , 車速方面 , 

如果長時間維持50至70km左右既話 ,恐怕都去唔到幾多個景點 .

而今次係我首次 "雪地自駕遊" , 所以選車方面都要格外留神 , 

唔係話其他車唔得 , 不過今次呢部 RAV4 , 俾到我好大信心 ,

因為佢個車轆比普通私家車高及闊 , 行車時夠晒穩定 , 

至於突爆果方面 , 亦比上次租既 Axio 更勁 .

車身比普通私家車高D .


呢款車適合我呢類雪駕新手 .

  
我個人認為 , 如果係大直路兼四野冇車既話 ,

車速可以快小小 , 不過講到轉灣 , 就真係要收油 ,

仲有一樣唔講得笑 , 就係同前車保持距離 , 預鬆多D煞車空間 , 

試過有次在 "紋別海豹公園" 附近 , 當時係全白色雪地 , (類似上面果兩張相咁)

前面路口有部車停燈位 , 我後面趕上 , 因為預唔夠煞車距離 , 

差唔多到訂時先至發覺差小小停唔切 , 即使踩死個 Brake 都冇用 , 

(真係會發出轟 ~ 轟 ~ 轟聲 , 佢話係ABS發揮作用喎) 

眼看要 Kiss 前車車尾之際 , 慶幸隔離線冇車到咋 , 

唯有將個車頭扭向右手邊 , 避免同佢相撞 , 

結果要凸出多兩尺先停得晒 , 若然真係隊落人地車尾度 , 

就算冇受傷都夠麻煩啦 .  =_= !!

所以嫌煩都要講多句 , 真係要預留多D距離黎收油煞車呀 .

仲有既就係如果個人夠冷靜既話 , 用波棍黎減速都係一個唔錯既方法 ,

即係話由 "D波" 拍向右邊 "M波" 果度 , 同埋轉落最低既 "1波" , 

的確係可以好有效咁將部車好快咁拖慢 , 仲要係踩油都唔多去果隻 , 

不過可能會傷部車 , 所以如非必要 , 都係用番收油拖Brake好D ,

更何況兵慌馬亂之際 , 邊有咁冷靜丫 , 我就冇咁好身手 .

M波都分1至5 , 不過未必部部車都有 , 自己隨機應變啦 .


最後輪到講天氣 , 今次行程好彩未遇過暴風雪 , 

小小落雪就試過 , 見過Blog友D相 , 個天黑蚊蚊兼大風雪 ,

能見度極之低 , 咁樣真係唔知點算好 , 停低部車又唔知等到幾時 ?

夾硬開車又驚睇唔到路 , 真係兩難 , 好彩冇遇到 .  ^^

仲有出發前聽人講果度好快天黑 , 原來真係 .

大約P.M.4:00開始黃昏 , P.M.5:15就黑齊 ,

有幾次我要焗住開夜車 , 如果係市區都冇乜太大所謂 ,

試過有次由 "砂湯" 去 "川湯溫泉街" 酒店 , 

沿途全無街燈 , 只係靠個車頭燈 , 都咪話唔驚 .

好彩大約15分鐘車程就到 .

Bye Bye !

仲有篇B

2 則留言:

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~