2011/06/15

2011北海道10天雪地自駕遊(修訂版)D2-4稚內ANA酒店房篇




Hello !


上回講到在 "野寒布岬" 影完黃昏相 , 跟住上車往酒店 .

果度離酒店好近 , 兼且仲有街燈 , 所以即使天黑都冇乜太大問題 .

今晚酒店住 "稚內ANA全日空酒店" , 

呢間同尋晚果間 "Hotel Gracery" 都係套餐包埋 , 

到聽晚 "紋別" 就要自己Book , 登記好後就上房 .

NO. 708 號房 .


介紹埋間房先出去食飯 , 唔講唔知 , 呢間雖然係單人房 ,

但係比 "札幌" 既單人房大 , (可能唔同地區)

雖然只係住一晚 , 不過空間感對我黎講都好重要 . 

右手邊係洗手間 .


一轉身 , 參觀個大廳先 .

  
一張大床 , 仲有好多空間剩 .

  
好闊落既呢 .  ^^


輪到洗手間 .


基本設備齊備 , 應該有既野都有 .


安頓好行李之後就出去食飯 , 目的地係 "稚內副港市場" , 

睇Google地圖果陣 , 覺得離酒店好近 , 行一陣就到 , 

誰不知原來都幾遠 , 行極都唔到既 ? 加上天寒地凍 , 

行了一半就後悔 , 點解唔坐車呢 ? 好凍呀 .

經過 "北市場及夢廣場" .


對面馬路就係 , 不過好似收晒檔咁款 .


幾經艱辛 , 終於到達 . 停車場大把位 , 後悔感更加強烈 ,

大家記住 , 如果有車既話 , 幾大都要坐車去 , 否則行都行到腳軟 .


副港市場 . (充滿懷舊Feel )


港之湯 , 除上篇經過既 "童夢" 外 , 呢度都有溫泉浸 ,

不過遲D都有得浸 , 所以冇幫襯 .


繼續四處參觀 .

  
宗谷岬 與 俄羅斯 海峽 .

  
波止場橫丁 .


當晚好似冇乜胃口 , 所以都冇幫襯餐廳 , 

求其去便利店買D野返酒店食算數 .


最後一擊 , 影完都差唔多 , 返去咯 .


路牌除日文之外 , 仲有俄羅斯文 ,

因為呢度距離 "俄羅斯" , 只係一海之隔 .


跟住經過便利店入貨 , 再急速返回酒店 ,

買個奶油蛋卷 , 士多啤梨味 .


北海道牛奶 .


當然唔小得生果啦 , 食蕉 ~ 夠晒方便 .


見到 "七味粉" , 順便買埋 , 唔錯架 .


ETC咭一張 , 有佢既話 , 上IC慳好多 .


信用咭既Size .


Bye Bye !

24 則留言:

  1. 你好,想請問你張ETC咭點樣買架?

    回覆刪除
    回覆
    1. Mandy, toyota, nippon-rent-a-car, orix 有得借。你要email去問問。

      刪除
    2. Mandy : 冇錯 , 張咭係Book車時借用 , 不另收費 .
      不過唔係間間公司都有得借 , 問清楚穩陣D .
      多謝 コーさん 既詳細解答 .

      刪除
    3. 比多條 link 你睇
      http://www.e-nexco.co.jp/news/hep/

      刪除
    4. 多謝埋 t 既資料提供 . ^^

      刪除
    5. HEP果樣,我去完返來先知。:))

      刪除
    6. 我知道好耐 , 不過冇用心睇過 . haha ...

      刪除
    7. HEP只可在上面三間租車,都無我份。

      刪除
    8. ORIX 借咭要比 350円

      刪除
    9. 冇所謂啦 , 上幾次IC都返番黎 .

      刪除
    10. 唔該哂樓上各位~ 想問多句, 咁埋單係未拎張卡返租車公司付費就得啦~~ ^^

      刪除
    11. Fung Mandy : 冇錯 , 還車時交俾佢 , 佢會計算上過幾多次IC同埋幾多錢 .

      刪除
    12. 明白哂~ many thanks~~~~~

      刪除
    13. 小姐, 我無你咁手多抆番出嚟比番佢, 兩次放低架車就算:)

      刪除
    14. t : 唔抆番張咭俾佢埋數 , 點知幾多IC錢 ?

      刪除
    15. 我知喇, 我買果隻係 Hokkaido Expressway Pass, 二次都係出發前磅左水比租車公司先, 所以我就唔駛理佢. 而你果款就真係借佢地張咭, 返嚟再計數

      刪除
    16. t : 哦 ~ 原來如此 , 我淨係知我借果種 , 都唔知有
      Hokkaido Expressway Pass呢樣野 . XD

      刪除
    17. HEP係2012年6月開始出,有時限,最新話2014年3月完結。

      刪除
    18. コーさん : 2014年3月就完 ? 乜咁短癮架 , 等埋我好喎 . ^^

      刪除
    19. 本來好似2013年中完,我估佢之後再extend.

      刪除
    20. 最好就長做長有啦 . Yeah . -_- !!

      刪除
  2. 小姐, 旦卷加七味粉定香蕉加七味粉? 你都幾重口味:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 七味粉係手信黎架 , 咪玩啦 . haha ...

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~