2011/09/03

2011北海道10天雪地自駕遊(修訂版)D5-10知床博物館篇A




Hello !

上回講到到達 斜里 "道の駅" .

黎呢度既目的 , 除了參觀 "道の駅" 之外 ,

仲想搵番當日 "棕熊" 勇闖鬧市既地方 , 感受當日既景況 , 

問過 "觀光案內" , 佢地對當日一事都好了解 , 

仲話俾我知事發地點就在附近3幾個街口 , 指我向果個方向 , 

咁就一於去搵搵啦 . 去到佢話果度左右 , 一時之間都搵唔到 ,

於是乎搵個街坊黎問 , 問正一位熱心師奶 , 

唔單止帶埋我去案發現場 , 仲沿途不斷講解當日既情況 , 

佢話因為全球暖化 , 令到 "棕熊" 冇啖好食 , 

焗住由 "知床" 山上落黎 "斜里" 呢度搵食 ...

(以上全屬設計對白 , 因為我完全聽唔明佢講乜) 

講多兩講 , 帶到我黎呢度 , 唔該晒喎 , 第日飲茶 .  ^^


拎張相出黎對照先 .


就係呢張相 , 冬天同夏天 , 真係兩回事 .


搵番D街道特徵 , 呢度就係張相既右上角地方 .


行前多小小再對過 .


上紅下綠 , 就係呢個招牌 . (相中間最上果度)


仲有呢個門口 .


百份百肯定冇搵錯地方 .


在果度閉目入定 , 試試可否感受當日既景況 .

唔得呀 , 只係感受到好凍 , 可能我功力不足啦 . >_< !!


攪掂就去下一站 , 中途左手邊見到D野 , 即刻停車睇睇 .


起初以為係 "狐狸" , 睇真原來係隻狗咋 .


下一站就係 "知床博物館" .


前面就係 .


野外觀察園案內圖 .


入去咯 , 拎定 300Yen入場費出黎 .


叫得做 "博物館" , 當然係大把野睇啦 , 慢慢參觀 .


"知床半島" , 經過大劫之後 , 呢度變成點呢 , 好擔心呀 .

(唔駛擔心 , 2012年到訪 "羅臼" , 一切無恙)  ^_^ !!


民族服裝 .


漁船 .


越川駅 .


斜里駅 .


擺滿舊日展品 , 果然係 "博物館" .


D鐘夠晒歷史悠久 .


都唔知乜野年代 ?


Bye Bye !.

2 則留言:

  1. 由叧一主題帶到呢度
    因為全球暖化 , 令到 "棕熊" 冇啖好食. 呢個有D保留, 因為棕熊會冬眠而北極熊唔會, 越暖另棕熊捕食季節越長, 可能眠都唔駛眠, 無雪就令北極熊難以捕獵海豹反而叧向內陸搵食

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎 ~ 全球暖化受害者係北極熊 , 棕熊反而冇乜所謂 .
      t先生果然見微知著 , 佩服 . ^^

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~