2012/09/17

2012北海道10天霧地自駕遊(修訂版)D5-4納沙布岬篇D




Hello !


上回講到參觀緊 "納沙布岬" , 呢篇繼續 .

根室市指定文化財 (史跡) 寬政の蜂起和人殉難墓碑 .

寬政元(一七八九)年五月 , 國後島 .


橫死七十一人之墓 .


島を還せ .


北方領土  納沙布岬 . (有隻海鷗在最頂 , 幾有趣)


再一次影海邊 .


停左警報聲 , 先至敢行出去咋 , 真係俾佢嚇死 .


條海岸線都幾長 , 下篇去 "燈塔" 果頭參觀 .


中間果D乜野黎 ?


之唔係海鳥囉 .  ^_^ !!


四島のかけ橋 , 下篇解決埋佢 .


呢個 "北方館" 係呢程最後一個 "北方四島" 既資料館 . 

睇左咁多個場館 , 相信大家對四島既歷史都有個基本概念 , 

知道乜野叫做剃人頭者 , 人亦剃之 .


望郷の家  北方館 . (入館無料)


入去咯 .


好多資料小冊子 , 我都拎番幾本 . ^^


受付 .


蓋章處 .


我都整番個章先 .


"四島返還" 簽名 , 佢話有成 8391萬人曾經簽過 .

如果 "釣魚台" 都有返還簽名 , 隨時有成億個簽名 .


老實講 , 都咪話唔浪費紙張 , 

呢個世界 , 公道不在人心 , 是非全憑實力 .


四島のかけ橋 , 祈りの火 . (迷你版)


魯西亞條約書 .


高田屋手書並紀聞 .


仲有一堆動物標本 .


海豹 .


棕熊 .


海鷗 .


麻鷹 . (或者係海鵰)


北方館 . (有D武館 Feel)


櫃裡面係立體地圖 .


仲有樓上 .


都係D資料圖片咁啦 .


長谷川根室市長 .


似足 "誓死保衛釣魚台" 既熱血青年 .


Bye Bye !

6 則留言:

  1. 真係幾迷幻,好大霧。係幾月份?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當日係2012年4月25日 , 星期三 .

      刪除
  2. 似足 "誓死保衛釣魚台" 既熱血青年 .
    我反而覺得似文革比紅衞兵戴住高帽掛罪牌遊街示眾嘅生意人

    回覆刪除
    回覆
    1. 文革一事我都唔係好熟 ? 資料有限 .
      "香港" 就誓死保衛釣魚台" , 佢地就 "還我四島" , 都幾諷刺 .

      刪除
  3. 麻鷹 . (或者係海鵰) 會唔會係“白尾大鷲”呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知呀 ? 我對鳥類冇乜認識 , 求其乜都斷估 . XD

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~