2012/11/21

2012北海道10天霧地自駕遊(修訂版)D7-1戀問海岸篇




Hello !


上回講到食完拉麵返酒店 , 呢篇繼續 .

在地下大堂一陣網 , 攪掂就上房睇陣電視 , 

然後去浸溫泉 , 之後就休息 .

一覺醒來到達第七日既開始 , 今日行程好簡單 , 一條路行晒 , 

即係由 "釧路市" 直踩落 "襟裳岬" 果度 .

中途見到邊度靚就影邊度 , 不過睇地圖 , 條路都幾長 , 

所以每度都唔可以停留太耐 , 依家食左早餐先 .

下圖間房既形式 , 正係我住果間房 , 叫做 "和式" .


起初我Book房果陣 , 冇預在酒店食早餐 . 

諗住幫襯 "和商市場" 勝手丼 , 不過俾大霧影響左雅興 .

所以Check in 時職員問我會否在酒店度食早餐 ?

我問 : 幾多錢先 ?

佢答 : 俾多1500Yen 就OK .

我話 : 好 ~ 殺你 ! (費時出街食)

就係咁 ~ 梳洗過後落樓下食早餐 , 記得當日都幾多人 , 

所以唔係影左好多相 , 不過呢度既早餐 , 又真係唔錯喎 .

應該有既野都有 , 連唔應該有既野都有 , 正 .


食完上房執野 , 攪掂就 Check out , 下圖就係分析圖 .

依家在 "釧路" 呢邊 , 終點係 "襟裳岬" , 之前講過 , 

離開 "釧路" 範圍慢慢就冇晒D霧 , 果陣天清氣朗 , 藍天白雲 , 

影左好多靚相 , (咁樣先黎遺失相片 , 真係天意弄人 , 好話唔好聽 , 

假設下次真係去番呢度 , 都唔敢保証有呢種天氣)

再講番呢個 "襟裳岬" , 同 "稚內" 一南一北 , 雖然唔夠 "函館" 咁南 ,

之但係都好正架 , 如果有Blog友考慮緊去唔去呢度 ,

我推介幾大都要去番趟 , 不過落雪天時就唔知點環境咯 .


第一站係呢個 "戀問館" , 

所謂 : 戀問館 , 其實係一個賣海鮮既地方 .


就在 "道の駅" しらぬか 裡面 .


隔離有D雪糕小食賣 .


呢個 "道の駅" , 仲有一樣出名 , 就係炭燒豬扒飯 , 

人氣 No.1 架 , 可惜我剛食完早餐冇耐 , 所以無緣一試 .


無緣一試既 , 仲有呢款雪糕 , 因為4月28日先開售 , 

我去果日係4月27日 , 再一次可惜 ...


呢度都好多野食喎 , 意粉 , 正 .


仲有特產手信 . Yeah !


不過最正既 , 都要數到呢個海岸 , 只要兜去佢後面 , 

就可以見到呢個 "戀問海岸" , 一條長長既海岸線 ,

風高浪急 , D海浪聲好好聽架 , 謀殺左我唔小記憶咭位置 .


當時大風又大浪 , 好有氣勢 .


依家諗番都覺得好正 .


Bye Bye !

8 則留言:

  1. 無緣一試既 , 仲有呢款雪糕 , 因為4月28日先開售 , 我去果日係4月27日 , 再一次可惜 ...

    嘻嘻, 食完會有初戀嘅感覺...如花啊

    回覆刪除
  2. La Vista朝食我估唔錯,不過我想食勝手丼多D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係 , 不過當時俾大霧攪到冇晒心機 . >_< !!

      刪除
    2. La Vista 碗魚生飯基本上已夠飽

      刪除
    3. 係咪真係有三文魚子任食?

      刪除
    4. コーさん : 三文魚子 , 唔記得左咯 ?

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~