2013/07/07

2013北海道&青森12天自駕遊(修訂版)D9-11仏ヶ浦篇A




Hello !


上回講參觀完 "仏ヶ浦展望台" , 呢篇繼續 .

好快就到達 "仏ヶ浦" 停車場 .


泊好部車正準備行落去之際 , 突然有位老太行過黎 ,

拎住本(日文)旅行書問我 , 係咪由果條樓梯落去 "仏ヶ浦" 呢 ?

Wow , 我都係初到貴境咋 , 於是叫佢Hold住 , 等我過去探路 ,

剛好有隊人上番停車場 , 到我問番佢地係咪由果度上黎 ?

佢話係呀 , 不過要二十分鐘時間 . (二十分鐘係一上一落定係單程 ?)

我都唔係好識點問 , 於是行番上去搬字過紙咁回覆老太 .

由於時候唔早 , 佢地最後決定唔落去 , 而我就一定要落去 , 

因為呢度係重點行程 , 仲係志在必得果隻 .

下北半島案內圖 .


準備落去 , 記得拎埋行山拐杖 .


因為上番黎就知味道 .


用了7分鐘時間 , 飛奔落到下面 .


上篇由高處俯瞰 , 今次落到黎面對面參觀 , 感覺完全唔同 .


呢度分開兩個部份 , 先參觀右手邊 .


見唔見條路既盡頭 ? 當日就係行到出盡頭拍片 .


如果由海路上岸 , (即係觀光船果度) 就在盡頭度泊船 .


轉埋個灣就係 .


D浪都幾大 .


黑色既係火山岩 , 呢度白色又唔知乜野岩呢 ?


Wow , 波濤洶湧 .


遠處就係左手邊部份 , 一陣會過埋去 .


再行就跌落海 .


D水綠綠地色 , 真係好鬼正 .


搵料果陣睇人地既相就睇得多 .


今次自己黎又另一番風味 , 又一個浪打埋黎 .


左下角條繩要黎綁船 .


其實果陣得一個人 , 都有D驚 .


萬一俾大浪卷左出海 , 真係冇人知 . 


所以碼頭邊只可以企一陣 , 埋番岸穩陣D .


四點幾 , 開始日落 .


過左手邊繼續 .


唔知大家覺唔覺 , 咁大個海邊 , 又會冇海鷗既 ?


D雲仲好特別 .


好似一條過咁款 .


唔知乜野碑 ?


呢邊D石都幾高 .


資料話可以睇出唔同既形態 .


Bye Bye !

4 則留言:

  1. Wow~ 呢度好鬼正,條路又舖得好靚,整體靚爆鏡,好like呀,齋睇相已經醉了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得呢度好正 , 而且仲好偏避 , 如果有心黎觀光 ,
      記得坐埋觀光船 , 咁就 very good 喇 . ^^

      刪除
    2. 多謝溫馨提示, 到呢處的話, 一定預留時間坐埋觀光船 ^^

      刪除
    3. 咁就順便再提示 , 果度D路段正式係九曲十三灣 ,
      習慣康莊大道既我 , 楂到扯晒火 , 總之小心D啦 .

      刪除

歡迎光臨 , 如果時間許可 , 請留番個言丫 ~